یکی از عواملی که باعث پیشرفت کسب و کار شما و افزایش ارزش کار و فعالیت شما خواهد موضوع برندینگ است برندینگ و شناخت برند و نام و محصولات و خدمات شما مستلزم انجام فعالیت های منظمی نظیر محتوا،شناخت بستر تبلیغات،سئو(لینک سازی های خارجی،تبلیغات در وبسایت های مطرح،تیزرهای تبلیغات) است که مخاطب زیادی به سمت کسب و کار شما سرازیر خواهد کرد ولی مهمترین آن ها یک مشاور و طراح استراتژی است که به شما کمک خواهد کرد که در بین رقبای خود در مبحث برندینگ جایگاه خوبی را کسب نمایید در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این موضوع مهم با شما صحبت کنیم.

برندینگ چیست؟

برندینگ به عنوان یک نام، شعار، سمبل یا طرحی استفاده می شود که محصولات،خدمات نام یک کسب و کار را معرفی می کند. برند کلمه ای است که باعث متفاوت جلوه دادن محصولات یا خدمات از رقبا می شود. امروزه برندینگ نسبت به قبل پیچیده تر شده است و از این رو در بازاریابی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.در برندینگ یک تصویر ذهنی در مخاطب شما با خدمات و محصولات شما شکل خواهد گرفت که شامل لوگو،وبسایت، شعار،رنگ و غیره می باشد.برای برندینگ موفق، اول از هرکار نیاز است که مشتریان و چشم انداز و اهداف خود را بشناسید. این با یکپارچه سازی استراتژی برند شما از طریق کسب و کارتان در هر نقطه از ارتباط عمومی بدست خواهد آمد. در برندینگ شما به این فکر می کنید که چه کسی هستید، سازمان چیست و چه چیزهایی برای ارائه خواهید داشت.

اهمیت برندینگ چیست؟
یک برند قوی ارزشمند است چون می تواند باعث زیاد شدن مشتریان گردد. برای همین خیلی مهم است که زمان زیادی را صرف تحقیقات، تعریف و ساختن برند خود کنید. اگر تمامی این کارها به درستی و اصولی انجام شود، برند شما یک منبع معتبر و ارزشمند برای مشتریان واقعی تبدیل می گردد.

برندینگ ابتدا در بازاریابی موفق خود را نشان می دهد و بدون برند نقش کسب و کار و زحمات شما هم کمرنگ تر خواهد شد. برندینگ یک استراتژی است و بازاریابی تاکتیک می باشد. برای همین است در عرصه کنونی تعریف این دو موضوع بین کسب وکارها اهمیت زیادی پیدا کرده است.

بریدینگ را یک راهنما برای شناخت اهداف کسب و کار تعریف می کنند. چون باعث داشتن یک برنامه بازاریابی متناسب با اهداف شماست.

تاثیر و شناخت برند قبل از خرید اتفاق نمایان نمی شود.قبل از انجام و تصمیم گیری راجع به آن نیازمند یک فروش در حد معمول هستید که طراحی و داشتن ویژگی برای خدمات و یا محصولات شما را به یک برند مطرح و با ارزش بسیار نزدیک خواهد کرد.

آیا محصول یا خدمات شما همانطور که پیش بینی می کردید، به فروش می رود؟

کیفیت محصولات شما همانطور که قول داده بودید می باشد؟ تجربه انجام خدمات چگونه است؟

اگر شما برای هر سوالی بتوانید جواب مثبتی بدست بیاورید، یعنی اینکه می توانید مشتریان وفاداری بدست بیاورید.

برندینگ نه تنها می تواند باعث ایجاد مشتریان وفادار برای شما کند، بلکه می تواند شما را در کار مصمم تر نماید. برند به شما چیزی را می دهد که بهش اعتقاد دارید و به شما کمک می کند که اهداف سازمان و یا کسب وکار خود را بهتر بشناسید.

ما در مجموعه سئوتن از طراحی استراتژی تا رسم اصول بازاریابی بسته به موضوع کاری شما تا ارتقا رتبه وبسایت و صفحات سویشال شما برنامه ها و ایده هایی خواهد داشت که به شما پیشنهاد می کنیم با ما تماس بگیرید