internal-linksjj]

نکاتی در مورد لینکسازی داخلی که باید هر وبمستری بداند

نکاتی در مورد لینکسازی داخلی که باید هر وبمستری بداند

نکاتی در مورد لینکسازی داخلی که باید هر وبمستری بداند شاید برای خیلی از شما همراهان عزیز سئوتن جای سوال باشد این است که چگونه لینک سازی داخلی موثر و بی خطری را ایجاد کنید ما در این مقاله کوتاه قصد داریم نکاتی را به شما بگوییم که در لینک کردن صفحات داخلی بسیار موثر و کاربردی است در ادامه با ما همراه باشید.

تاثیر لینک کردن صفحات داخلی سایت

لینک سازی داخلی یکی از عوامل موثر در ارتقائ کلمات سایت شما در موتورهای جست و جوست و تاثیر مستقیمی در جذب مخاطب و رسیدن آنها به هدف اصلیست ولی باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید که مخاطب را به هدف خود نزدیک کرده و در عین حال باعث شود لینک های داخلی شما تاثیر واقعی را بر روی سایت شما و کلمات شما بگذارند

کلمات مرتبط با محتوا را به دسته هدف لینک کنید

در هر محتوایی کلماتی وجود دارد که به آنها کلمات کلیدی و هدف گفته می شود این کلمات زمانی تقویت خواهند شد که به یک صفحه مرتبط لینک شوند و به مخاطب شما کمک می کند که به صفحه مرتبط هدایت شوند به عنوان مثال محتوایی در زمینه کفش ایجاد میکنید کلمات مرتبط با این محتوا کلماتی همچون خرید کفش،کفش زنانه،کفش مردانه و… می باشد بهتر است خرید کفش به دسته بندی خرید کفش و بقیه کلمات هم به دسته های مرتبط و یا برچسب های ایجاد شده لینک شود

نکته: لازم است بدانید هرکلمه مثلا خرید کفش هر تعدادی که در محتوا تکرار میشود فقط یکبار لینک شود بهتر است کلمات از تنوع برخوردار باشد

ایجاد لینک های خروجی به سایت دیگر و معتبر

شاید برای همه وبمستران این امر دور از ذهن باشد که لینک خروجی از داخل محتوا به سایت دیگر بسیار به افزایش رتبه سایت کمک می کند.
این کار می تواند تاثیر چشمگیری برروی کلمات شما داشته باشد و گوگل به سایت هایی که در هر محتوا این اصول را رعایت کنند رتبه دور از انتظاری خواهد داد و در ایندکس محتوا بسیار تاثیر گذار و موثر است ولی لازم است بدانید تعداد لینک های خروجی نباید بیشتر از دو عدد باشد و نکته بعدی که باید به آن توجه داشت این است که کلمات حتما به سایت های معتبری همچون گوگل،ویکی پدیا،اپل،آمازون و برخی سایت های پر مخاطب داخلی باشد این اعتبار برای دریافت نتیجه بسیار موثر است.

نکته: شما می توانید یکی از لینک ها را نو فالو و دیگری را فالو قرار دهید لازم بذکر است که حتما یکی از لینک ها باید فالو باشد

لینک اول قویترین لینک و بهتر است هدفی بینظیر برای آن در نظر بگیرید

در محتوا همیشه اولین لینکی که ایجاد می شود قویترین و موثرترین لینک خواهد بود و قدرت زیادی را برای صفحه هدف با خود به همراه دارد با توجه به این نکته بهتر است همیشه کلمه برند که به صفحه اصلی و یا یک کلمه خاص و مهم که به یک صفحه خاص و مهم لینک می شود ایجاد کنید
نکته: کلمات سخت را همیشه در بعضی از محتوا ها به صفحه اصلی و یا لندینگ آن لینک کنید این کار کمک شایانی به افزایش قدرت کلمه و صفحه آن می کند.

مخاطب خود را ترغیب به کلیک برروی لینک کنید

همیشه مخاطبان به دنبال یک کلمه خاص و شوق بر انگیز هستند
سعی کنید در محتواها از هم وزن کلمات با ادبیات مختلف استفاده کنید به عنوان مثال از کلمه خرید کفش با قیمت استثنایی و یا خرید کفش با تخفیف شگفت انگیز استفاده کنید این امر با ذهن مخاطب شما درگیر خواهد شد و مخاطب شما را ترغیب به باز کردن لینک خواهد کرد

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند